2017. szeptember 15., péntek

VISSZATÉRÉS

Szép napot kívánok mindenkinek :)

   Tudom jól, hogy lassan 10 hónapra tűntem el és nem írtam egy sort sem, de egyszerűen sehogy sem sikerült úgy leülnöm a gép elé, hogy én ezt most megírom.. Sajnálatos, de valahogy elment a kedvem az írástól, vagy éppen nem a megfelelő pillanatban akartam írni. Úgy egy hónapja kezdett visszajönni belém az élet, úgy, hogy le is üljek írni. Igaz, egy sort nem írtam még, de már járnak a fogas kerek az agyamban, hogy mivel is kéne folytatni a történetet.
   Ez a hétvége biztos azzal fog telni, hogy megcsinálom minden egyetemi dolgomat (kötelező irodalmak felkutatása és a jegyzetek gyöngybetűkkel való átírása), de az is a terveim közt van, hogy elolvasom a történetet, hogy tudjam hol is tartottam, mert bevallom, rengeteg dologra nem emlékszem.. Ez van.
   De a lényeg, hogy egy hónapon belül szeretnék új részt hozni és tényleg tartani magam az ígéretemhez, miszerint havonta egy résszel boldogítalak titeket :) Ha éppen úgy hozza az élet, akkor lehet több, de tényleg nem akarok ígérgetni, mert rosszul érzem magam, ha nem jön össze, mint most..
   Szóval, készüljetek a folytatásra :)

5 megjegyzés:

  1. Nem felejtettem el mit is ígértem, viszont néhány napos csúszást kérek csak!!! ><
    SZERDÁN zh-t írok, arra tanulok ezerrel, azon a hétvégén igyekszem neki ülni rendesen a történetnek és legkésőbb az őszi szünetben publikálni a következő részt! Igyekszem!!!!

    VálaszTörlés
  2. Tudom, sokadik ilyen jellegű szöveget írok e poszt alá, de én tényleg igyekszem, csak annyira összejöttek a dolgok, hogy se erőm, se időm, sem pedig a lelki állapotom nem visz arra, hogy írjak... Nagyon sajnálom, de 24én van az utolsó vizsgám, szóval ha aludtam egy nagyot (amit az utóbbi időben nem igazán adatott meg) akkor bele is vágok az írásba!!! Ez az utolsó ígéretem, amit most be is tartok rendesen!!!

    VálaszTörlés
  3. Sziiaaaa. Még csak most bukkantam a erre a csodára, és sajnos elég későn, de remélem megjön az ihlet és hamar lesz folytatása.😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa :) Jobb későn, mint soha, ahogy a mondás is tartja ;) Örülök, hogy rátaláltál, én pedig nagyon igyekszem hozni a folytatást, csak összejött az élet ismételten, de nagyon igyekszem :)

      Törlés
  4. Szia!
    Pár napja találtam az oldalra, és szinte vissza kellett fognom magam, hogy ne faljam fel egybe a történetet. Minden fejezethez írtam kommentet, és lehet, hogy kicsit csípős, de remélem, nem veszed a szívedre, én segítő szándékkal írtam. Nagyon várom, hogy folytasd a sztorit, mert érdekel, mi lesz a fiúkkal. Hajrá!

    VálaszTörlés